Tiistain olin vielä kotona flunssan vuoksi. Nukuttiin Iineksen kanssa yhteentoista ja sen jälkeen Iines sai herkutella luulla, että mä sain aamiaisrauhan. Lenkin yhteydessä käytiin ottamassa kontakti- ja perusasentotreeniä hiekkakentällä. Tuntuu, että Iines ei vieläkään tajua tuota perusasentoa. Jos koira seisoo mun edessä ja annan sille käskyn, niin se istuu mun eteen. Jotain tässä nyt teen väärin. Äh... Ruoalla kun hinaa koiraa eteenpäin niin se tulee kyllä tosi tiiviisti istumaan viereen. Muttamutta...

Pellolla viskelin vielä Iinekselle lelua. Kävin myös jemmaamassa lelun pari kertaa pellolla ja Iines sai etsiä sen.

Kotiin kun päästiin niin tehtiin kepin ilmaisutreeniä. Olen ajatellut, että pitää alkaa muistuttelemaan tästä, kun jälkitreenit alkavat taas pian. Iines oli aluksi, että vautsivau! Meillähän on keppejä sisällä. Sitä selvästi jurppi, kun keppiä ei saanutkaan ottaa suuhun ja hieman heitellä ja pureskella. Muutaman onnistuneen maahanmenon jälkeen jätettiin tämä treeni. Tänään jatketaan taas.

Kun Tuomas tuli kotiin, niin lähdettiin käymään Luukissa. Otin parkkiksella muutaman naksuttelun kontaktista ja perusasennosta. Tuomas katseli, että perusasento näyttää suoralta. Lopuksi otettiin vauhdikas luoksetulo. Käytiin vielä juoksuttamassa Iinestä koirapuistossa. Kepit jätettiin taas aivan rauhaan ja viskeltiin Iineksen omia leluja. Hyvin näytti ne kelpaavan.

***

Olen ajatellut, että pitäisi alkaa tekemään viikko-ohjelma. Mitä treenataan minäkin päivänä. Huhtikuun alusta voisi ryhdistäytyä.