Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Iwory Qalt Mercator

torstai, 24. joulukuu 2009

Hyvää Joulua!

 

Jaa
2 Lähettänyt: iwory - 24.12.2009 klo 00.00
Tunnisteet:
  • Yleinen

Kommentit

Ladataan...
  • Verkossa

    • > EPK
    • > Holskupalsta
    • > K3
    • > Suomen Hollanninpaimenkoirat ry
    • >> Kennel Nambygo
    • >> Kennel Qalt Mercator
    • >> Kennel Rochallor
    • >> Kennel Van het Itterdal
    • Aussie Tito
    • Aussiet Iitu & Urho
    • Aussiet Lili & Ramona
    • Bokseri Mona & mali Räksy
    • Kk. holsku Tinka
    • Kk. holsku Varma
    • Lk. holsku Aapo & kultsu Lotta
    • Lk. holsku Asta & malit Ruma + Tessu
    • Lk. holsku Bailey
    • Lk. holsku Martti
    • Lk. holsku Neri
    • Lk. holsku Ruska
    • Lk. holsku Sinni
    • Lk. holsku Velho
    • Lk. holsku Vilu & pk. holsku Roihu
    • Lk. holsku Yrjänä
    • Lk. holskut Kuje & Kida sekä bc Repo
    • Malit Anni & Boa
    • Outin koiramaailma
    • Pk. holsku Mosku
    • Pk. holsku Romeo
    • Pk. holskut Arco & Kepa
    • Pk. holskut Azuricoyotes
    • Rhodesiankoirat Chili & Unna
    • Tervu Kita
    • Tervu Rosso & snautseri Pekko
    • Valkkari Milo & karjis Frodo
    • Valkkari Muumi & sakemanni Mana
  • Blogi-arkisto

    • 2012 (10)
      • Elokuu (1)
        • Hei me muutetaan!
      • Kesäkuu (1)
        • Pohdintaa
      • Huhtikuu (1)
        • Nilkutus
      • Maaliskuu (1)
        • Äh.
      • Helmikuu (4)
        • Viikko käyntiin
        • Kahden kesken
        • Viime viikkoista
        • Pakkasta & tottista
      • Tammikuu (2)
        • Kierroksia
        • Me ollaan treenattu
    • 2011 (42)
      • Joulukuu (3)
        • Ohi on.
        • Kiteet lähti - juoksut tuli
        • Diagnoosi: struviittikiteitä
      • Marraskuu (4)
        • Mitäs meille ...
        • Muutama kuva IPO-kokeesta
        • Ihan pikkiriikkisen treenausta
        • Iisisti
      • Lokakuu (1)
        • IP1 Iwory Qalt Mercator
      • Syyskuu (1)
        • Kolmas kerta toden sanoo?
      • Elokuu (2)
        • Tiukkaa treenausta
        • Lomatreenien kooste
      • Heinäkuu (2)
        • Kesälomalaiset
        • Voehan jälki...
      • Kesäkuu (5)
        • Raitapaitariiviöitä vailla omaa kotia
        • Leiriä, treeniä sekä juoksentelua
        • Kesäretki pentujen luo
        • Mökkireissun saldo
        • Treeni- ja juoksuintoa
      • Toukokuu (8)
        • Jälki tökkii, tottis ei.
        • Hyvin menee, mutta menköön :)
        • Yrjö kävi kylässä
        • Pieleen menee, mutta menköön
        • Treenien kertausta
        • Jälkeä, esineitä ja tottista
        • Täysi kymppi!
        • Treenilöpinöitä
      • Huhtikuu (5)
        • Toipumista
        • Pääsiäisen viettoa
        • Reeniä, reeniä.
        • Kuvatuksia
        • Viime viikon tiukka tiivistys
      • Maaliskuu (6)
        • Hauskaa hei!
        • Töitä & treeniä
        • Pentupentupentu!
        • Tottista!
        • Uusi koti
        • Voi rähmä
      • Helmikuu (2)
        • Pakkaspuuhia
        • Kierroksilla
      • Tammikuu (3)
        • Virtsakiteitä
        • Hallintaa
        • Pissis
    • 2010 (72)
      • Joulukuu (3)
        • Kooste
        • Hyvää Joulua
        • Lunta!
      • Marraskuu (3)
        • Voihan marraskuu
        • Missä on motivaatio?
        • Juurihoito
      • Lokakuu (4)
        • Arkea ja jälkeä
        • Halpaa kuin saippua
        • Hammasvaurio
        • Hiljaiseloa
      • Syyskuu (8)
        • Taitava veliveikkonen!
        • Ristiriitaisia tunnelmia
        • ERIttäin kaunis
        • Orastavaa paniikkia
        • Pentusuunnitelmia
        • Lenkkeilyä, viestiä ja tottista maanantain ratoksi
        • Pikakertaus loppuviikon treeneistä
        • Päivä, jolloin herneet kohtasivat
      • Elokuu (14)
        • Kuulumisia
        • Leirikuvia
        • Tuskailua
        • Leirielämää
        • Rellu haluaa uuden kodin
        • Tällä viikolla...
        • Uudet nettisivut
        • Helletreeniä
        • Kuje x Pila
        • Suojelua seuraamassa
        • Onko jälkee vai ei?
        • Iltaohjelmassa puruja ja tottista
        • Yllätysjuoksut
        • Kesäkuvia
      • Heinäkuu (2)
        • Ihana kesä
        • Kesälomalla
      • Kesäkuu (6)
        • Mitäs meille kuuluu..
        • Mokoma ahne porsas
        • BH-video
        • Tottista, tautia ja puruja
        • BH Iwory Qalt Mercator
        • Tottista, tottista sekä vielä vähäsen tottista
      • Toukokuu (13)
        • Sählinkiä
        • Tiistain todet ja purut
        • Kujeelle morsian
        • Hyvä pössis
        • Ihanaa, tottista, ihanaa
        • Mun muriseva koirani Iines..
        • Hei me reissataan!
        • Ex tempore -tottikset
        • Fiiliksiä
        • Tsekkipentuja
        • Outo jälki ja outo olo
        • 3
        • Treeniitreenii!
      • Huhtikuu (7)
        • Luonnetestivideot
        • Testipäivät
        • Treeniviikon kiteytys
        • Hyvää, huonoa ja hyvin huonoa treeniä
        • Lihaa luiden ympärille
        • Paluu arkeen
        • Hoikka ja käheä
      • Maaliskuu (3)
        • Treenikuvia ja -mietteitä
        • Purut, purut, tottis, tottis
        • Huonossa moodissa
      • Helmikuu (5)
        • Pureskelut
        • Pentukuumetta
        • Kiirettä pukkaa
        • Jälkijunassa
        • Pakkoliikkeitä
      • Tammikuu (4)
        • Mokomat pakkaset
        • Parkkihallia & pakkasta
        • Menneitä treenejä ja pieniä lupauksia
        • Uusi vuosi
    • 2009 (120)
      • Joulukuu (11)
        • Köh köh..
        • Hyvää Joulua!
        • Treenitaukoa
        • Turhautumista
        • Patti
        • .Jumitus.
        • Piirun verran plussalle
        • Kotitottista
        • Yhtä juhlaa
        • Mäntsälä
        • Sossuilut..
      • Marraskuu (7)
        • Sähellystä
        • Askelia taaksepäin
        • Äh ja voi
        • Selkä on lausuttu...
        • Kaikenlaista
        • Erävoittoja
        • Projekti: Kikkailut kuriin
      • Lokakuu (12)
        • Jälkeä ja jäätä
        • Terrieri-ihastelua
        • Viikon varrelta
        • Virallinen paluu tottistauolta
        • Bikinit
        • Hierontaa, huonoa jäljestystä ja hampurilaisia
        • Mökkihöperöt
        • Päivittelyä
        • Minusta tulee isona..
        • Pinnistelyä
        • Eniten **tuttaa kaikki
        • Lyhyesti viime viikosta
      • Syyskuu (12)
        • Hyvä jälki, parempi mieli
        • Mihin se viikko taas vierähti?
        • Juoksulenkkejä & sossuilua
        • Vammala Turnee
        • Jälkeä to & pe
        • Petikon pyrähdys
        • Tiistai on tuskaa täynnä
        • Juoksuja ja juoksua
        • Viikko meni jo
        • Uusi viikko
        • Esineitä, janatreeniä ja ulkoilua
        • Alkuviikon löpinöitä
      • Elokuu (1)
        • Kesäloma oli ja meni
      • Heinäkuu (8)
        • Lomalle mars.
        • Luukki kutsui jäljen merkeissä
        • Päivitystä
        • Hiljaiseloa
        • Hermojen kiristelyä
        • Daidava Eines :)
        • Ärsytystä
        • Viime viikolla tapahtunutta.
      • Kesäkuu (14)
        • Velttoa menoa
        • Uimista, ulkoilua ja hoidossa oloa
        • Tiukistelua
        • Esineitä ja metsäjälkeä
        • Juhannus
        • Nahkahanskannoutaja
        • Virettä hakemassa
        • Kotitreenausta
        • EPK:n leirillä
        • Ylös alas
        • Jälkeä, ipoa ja jumitusta
        • Vettä niskaan
        • Kummastelua
        • Rennosti
      • Toukokuu (13)
        • Viikonlopun viettoa
        • Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, jotka hämmästyttää kummastuttaa pientä holskua
        • Kuokkavieraat
        • Mokomat murkut
        • Matkoilla
        • Leirikuvia
        • Leirielämää
        • Tottista ja esineitä
        • Kyitä ja luita
        • Sakemannien seurassa
        • Väsynyt omistaja ja innostunut piski
        • 2-vuotias koiruus
        • Treenijaaritusta
      • Huhtikuu (8)
        • Viestiä
        • Lyhyesti tästä viikosta
        • Sairaslomalla
        • Pääsiäinen
        • Osaa se olla mainio
        • Paluu arkeen
        • Hermiön opissa
        • Lomat miltein lusittu
      • Maaliskuu (12)
        • Lomalla
        • Iisisti
        • Äksöniä
        • Vauhdikasta menoa
        • Silakka osaa olla myös lahna
        • Suunnitelmia ja esineitä
        • Treenin täyteinen sunnuntai
        • Askarteluvinkkejä
        • Häviämisiä ja löytymisiä
        • Ohrainen juttu
        • On se vaan elukka
        • Alkuviikon tottikset
      • Helmikuu (13)
        • Päivä, jolloin Iines löysi pyllynsä
        • Rääkkiä
        • Jyrsijä
        • Esineitä ja turha sunnuntai
        • Miltä se oikein näyttää?
        • Viime päivien kuulumisia
        • Treeniä, treeniä
        • Kurssitusta, esineitä ja jumitusta
        • Treeni tuottaa tulosta
        • Ihanan raivostuttava
        • Tottista ja kyläilyä
        • Ohituksia ja tottista
        • Sossuilua
      • Tammikuu (9)
        • Tautinen elukka
        • Uusi koti
        • Blogissa hiljaista, mutta arjessa ruuhkaa
        • Priimakamaa
        • Ulkoilua ja ihmistreeniä
        • Huono fiilis, hyvä fiilis
        • Remonttia, lenkkiä ja hieman tottista
        • Tavoitteita ja lupauksia
        • Viime vuoden vikat treenit ja uuden vuoden uudet tuulet
    • 2008 (217)
      • Joulukuu (13)
        • Ruuhkaa lenkkipoluilla
        • Daijut joululomalla
        • Hyvää Joulua!
        • Nyt olisi koira kuvattu
        • Ulkoilua ja hoidossa
        • On onni omistaa oma Iines
        • Kuinka kävellä suoraan?
        • Kepo hommissa
        • Agilityä ja aamupalaa
        • Koiraneiti kunnostautuu
        • Voihan räkä
        • Hiiriä ja koiruuksia
        • Oloneuvokset
      • Marraskuu (29)
        • Kompurointia
        • Eroon halutaan: Ford Mondeo 3.0i V6 220hv ST220 Wagon
        • Citykaneja
        • Rankka lenkki
        • Tottista ja toimettomuutta
        • Löpinää
        • Katkaisuhoidossa
        • Esineet Histassa
        • Mia Skogsterin luennolla
        • Iineksen ja Tuomaksen puuhakas perjantai
        • Hakkaa päätä vielä vähän kovemmin seinään…
        • Hinkkausta
        • Treeneihin vaikka millaisella myräkällä
        • Uudet valjaat
        • Koe-eläimiä ja eläinkokeita
        • Rusinan pennut
        • Irtoamisongelmia
        • Mahtava syyssää
        • Pikkujouluja
        • Agiliitelyt
        • Neiti Äkäpussi
        • Tottispohdintaa
        • Isänpäivää viettämässä
        • Uusi ryhmä
        • Koko sakki lenkillä
        • Agituskaa
        • Ulkoilua ja tottista
        • Seminaariviikonloppu
        • Puhdittomuutta
      • Lokakuu (26)
        • Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..
        • Ohituksia
        • Vitsi mikä jälki!
        • Juoksua, juoksua ja uusi kuva-albumi
        • Mahoton kiire!
        • Iloinen yllätys
        • Tohinaa ja touhotusta
        • Ohitustreenit muuten
        • Esineitä etsittiin myös
        • Jälki Siikajärvellä
        • Minnan treenit
        • Metsittyneet
        • Aikuinen nainen mä oon...
        • Inkku on ihana ja tosi taitava tyttö
        • Poseerauksia
        • Peltojälki x 3
        • Pitkästä aikaa juoksemassa
        • Taitava tyttö
        • Tahtoo treenaamaan!
        • .. ja vielä esineitä pellolla
        • Ekaksi agia...
        • Sunnuntain puuhastelut
        • Pihatottista
        • Jälki + metsälenkki
        • Nälkä, mikä ihana tekosyy
        • Veijariklubi
      • Syyskuu (30)
        • Esineitä ja ulkoilua Knummella
        • Tuomaksen ja Iineksen juttu
        • Iineksen esittely ja väsynyttä sakkia
        • Pihatottista
        • Minnan treenit
        • Torstain ja perjantain puuhastelut
        • Viestitreenit ja lenkkilöytö
        • Myyrmäessä ja Petikossa
        • Kirkkonummen metsissä
        • Mökillä kavereiden kanssa
        • Petikossa iltalenkillä
        • Autoilua ja luopumista
        • Iines on fiksu likka
        • Häiriötreeniä
        • Mökillä ja tottista Talissa
        • Jaksaa, jaksaa!
        • Jälkiryhmän esinetreenit
        • Vauhdin hurmaa
        • Tottisvideot
        • Ohituksista yms.
        • Sunnuntai-illan viestitreenit
        • Kunto koetuksella
        • .. ja sitten vielä jälki
        • Ensiksi esineitä..
        • Espoon pelloilla
        • Juoksemassa
        • Jälki ja metsälenkki Halkolammella
        • Kuumakoira
        • Näyttelytreeniä
        • Tottista videolle
      • Elokuu (14)
        • Mökillä on mukavaa
        • Tottisryhmä treenaa taas
        • Anne mukana agilityssä
        • Näyttelypuudelin treenailut
        • Veneilyä, mökkeilyä ja muuta mukavaa
        • Agilityä Ojangossa
        • Puomia ja keppejä
        • Mökillä on mukavaa
        • MH-luonnekuvaus
        • Vammalassa treenaamassa
        • Wannabe greyhound
        • Uusi harrastus
        • Varmaa ja vauhdikasta juoksemista
        • Tottistatottistatottista
      • Heinäkuu (10)
        • Vesipeto
        • Esineitä Histassa
        • Holskuilut
        • Tiinan luona tottisopissa
        • Tottispohdintaa ja -tuskailua
        • Kuinka remmirähjä kesytetään...
        • Jäljellä pitkästä aikaa
        • Tämän viikon turinoita ja vähän vanhempiakin
        • Treenipohdintaa
        • Viikonloppu: talkoita ja tikkejä
      • Kesäkuu (17)
        • Edistystä!
        • Tottista tiistaina ja keskiviikkona
        • Juhannus
        • Viestitreeneissä pitkästä aikaa
        • Esineitä etsittiin taas.
        • Ohituksista
        • Viestitreenit omalla porukalla
        • Roturace 2008
        • Esineitä Halkolammella
        • Tämän viikon tottikset
        • Mä olen niin kypsä...
        • Kommunikaatiokatkoksia
        • Roturace-treenit
        • Ensimmäinen keppi nousi!
        • Esineitä
        • Tottikset Luukissa
        • Viikonloppuna jälleen mökillä
      • Toukokuu (21)
        • Ohitustreenailut
        • Holskuhärdellit
        • Esine-etsintää
        • Tottista Luukissa
        • Mökkeilyä
        • Tottista ja tokoa
        • Remmirähjä ja pinnakiree
        • Vauhtia piisaa
        • Jäljellä
        • Leirielämää
        • Häiriötreeniä
        • Viestitreenailut
        • Arkitottelevaisuus
        • Voi prkl
        • Yleistä tottiksesta
        • Esineet hukassa
        • Jälki x 3
        • Näyttelypuudeli is back!
        • Holskuilut
        • Paljon onnea Iines :)
        • Vappuilut
      • Huhtikuu (17)
        • Viestillä vaikeuksia
        • Tämän viikon jälkitreenit
        • Tottikset
        • Suojeluseminaari
        • Jäljellä Annen ja Astan kanssa
        • Kevään eka jälki
        • Tehotreeniä
        • Viikonloppu suhahti taas ohi niin vauhdilla, että hui..
        • Koirametsässä + kotitreeniä
        • Parempaa palkkaa
        • Vesisadetta ja jälki-infoa
        • Häiriötreeniä
        • Juhlimista ja viestitreenit
        • Voihan piip
        • Koirametsässä
        • Tottistreenien häröilyt
        • Viikonlopun ulkoilut ja viestit
      • Maaliskuu (10)
        • Ryhdistäytymistä
        • Treenitiistai
        • Esineitä etsimässä
        • Treenikausi käyntiin
        • Lomailua Sallassa
        • Uimamaisterit
        • Suomalainen sesse
        • Jäänsärkijä
        • Junalla räyhätreeneihin
        • Viikonlopun tapahtumia
      • Helmikuu (16)
        • Tihkusadetta ja tottista
        • Iines-pieni-uimakoululainen
        • Ihmettelyä
        • Ohitustreeneissä
        • Lily'sillä
        • Naksuttelua ja ulkoilua
        • Ohitustreenailua
        • Leipää ja lenkkeilyä
        • Puuhaperjantai
        • Sampoa ja Jenniä tapaamassa
        • Jurppii....
        • Ohitukset kuntoon
        • Metsälenkillä ja viestitreeneissä
        • Naksutusta
        • Iines 9 kuukautta
        • Tällä viikolla
      • Tammikuu (14)
        • Viikonlopun vipinöitä
        • Tottistelua
        • Lenkkejä, koirapuistoa ja perusasentoa
        • Pe+la+su
        • Treenailua
        • Alkuviikon tapahtumia
        • Koiruuksia
        • Viestitreenit
        • Plussia ja miinuksia
        • Iines osaa yllättää
        • Opiskelua
        • Viestittelyä
        • Remmirähjä
        • Sallan loma
    • 2007 (50)
      • Joulukuu (9)
        • Viestiä, vierailuja ja joulua
        • Pipo kireällä
        • Ohituksia
        • Lenkkeilyä
        • Pitkästä aikaa viestitreeneissä
        • Koirapuistossa ja tohtorilla
        • Tottisryhmän kanssa Sellossa
        • Sukuloimassa
        • Viikon aikana tapahtunutta
      • Marraskuu (15)
        • Ohituksen onnistuu :)
        • Alkuviikon tapahtumia
        • Iines Inkeroinen kävi ostoksilla ja tallilla
        • Bussilla Espooseen
        • Puudeli pistää parastaan
        • Lenkillä ja leikkimässä
        • Perjantai-illan tottistreenit
        • Näyttelypuudelin seikkailut
        • Junassa ja näyttelytreeneissä
        • Ulkoilua ja tepailua
        • Isänpäivän viettoa
        • Holskutreffit
        • Lenkkeilyä ja leikkejä
        • Viestiä
        • Jäljellä
      • Lokakuu (20)
        • Ohitukset onnistuu (ainakin toisinaan)
        • Lauantaiaamuna aikaisin
        • Yksityisopetusta
        • Purkkeja pellolla ja citykoirailuja
        • Lenkkeilyä ja agilityä
        • Uusia tuulia
        • Viikonlopun puuhia
        • Kotitottista
        • Tottistreenailua
        • Viikonlopun puuhailuja
        • Tottista
        • Purkkien treenausta
        • Viesti vie
        • Iines pieni jälkikoira
        • Busseja ja BH:ta
        • Päivän kuulumisia
        • Ulkoilua
        • Illan pimeydessä
        • .. sitten viestiä
        • Ensiksi jäljelle
      • Syyskuu (6)
        • Aamupulinaa
        • Iltalenkillä
        • Tuoksuvat treenit
        • Jos metsään haluat mennä nyt..
        • Tottistreenit
        • Treenaamisesta yleistä
  • Henkilötiedot

    Nimi: Iwory Qalt MercatorRotu: Lk. hollanninpaimenkoiraSynt: 1.5.2007Kasv: Renata Koprivová, kennel Qalt Mercator, TsekkiHD, ED: A/A ja 0/0
    » Iines Koiranetissä » Iines Working-Dog.eu:ssa» Kuvat & videot

  • Tagipilvi

    Agility Arki Esineet Hieronta Juokseminen Juoksut Jälki Luonnetestit Näyttelyt Pennut Purut Roturace Temppuilu Terveys Tottis Uiminen Vepe Viesti Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net