Päivä aloitettiin Minnan treeneillä. Häiriökoirana oli tällä kertaa hoffinarttu. Ohittelut sujuivat hienosti. Ei noussut irokeesi pystyyn eikä Iines pidempiä aikoja tuijotellut. Minna muistutti minua, että pitää tuohon Iineksen hihnakäytökseen vielä kiinnittää huomiota. Iines mielellään rykäisee haistelemaan puskien tuoksuja ja niin ei tietenkään saisi tehdä ;) Koira on edistynyt niin paljon lenkkikäyttäytymisessään, että meinaan välillä lipsua. Mutta tiukkaa kuria vain pitää jatkaa...

Ohittelujen jälkeen käytiin Raisan ja koirien kanssa metsälenkillä. Iines oli aivan parkakoira... Kuje ja Kida kurmuuttivat meidän pientä puudelia aluksi eikä Iinestä sitten oikein innostanut leikkiä moisten häiriköiden kanssa.

Illasta koettiin mielenkiintoinen episodi. Iines tykkää varastella villasukkia. Nyt minun villasukkani oli niin mahtava saalis, että ei meinannut siitä luopua millään. Kun vein sen Iinekseltä, niin Iines murahti. Minä olin tietenkin, että mitä perkelettä se elukka oikein sanoi. Iines oli ihan, että "hups, se vain pääsi mun suusta". Eipä hups auttanut vaan Ii meni sitten eteiseen miettimään. Jätin sukan näkyvillä, otin karun pullon ja päästin koiran eteisestä. No eihän se tietenkään mennyt lähellekään sukkaa...
Iineksellä on ollut viime päivinä tämmöisiä hassuja pikkutestailuja. Jos vaikka sohvalle voisi tulla istumaan, ai ei voi vieläkään... Jos mä vähän komennan sua, niin mitä sitten tapahtuu, ai mä istun eteisessä. Ja sitä rataa. Huvittava pieni eläin :)

918343.jpg
Minäkö muka söisin villasukkia?