Tottistelut meni sähellykseksi. Koira oli oudossa moodissa ja minä menin mukaan.. Koskakohan sitä oppisi, että ottaa itse lungisti eikä rupea touhottamaan, jos koira touhottaa. *huokaus*

Touhotuksella säestettynä treenasimme siis
  • perusasentoa
  • liikkeestä maahanmenoa ja seisomista
  • noutoa
  • paikkamakuuta
Perusasennossa jouduin pyörittämään koiraa tovin ennen kuin pääsin sitä palkkaamaan. Iines haukkui taas, kun sitä turhautti. Pitää opettaa Iines käskystä haukkumaan ja sitten opettaa hiljaa-käsky, jospa siitä olisi apua tällaisissa tilanteissa. 
Maahanmenot olivat nopeita ruokapalkalla, mutta lelulla Iines jäi väijymään palkkaa kyynärät ilmassa. Joten muutamat treenit nyt sitten vain ruualla palkaten. 
Seisominen sujui hyvin ulkona. Käsiapuahan tuo tarvii vielä tosi paljon, mutta vähänhän tätä ollaan treenattu. 
Mun pitää muistaa vapauttaa koira. Nyt vain jatkan puuhastelua suoraan ja Iines seuraa minua.. Sama vika mulla on kaikessa.. Esim. maahanmenossa en ole tätä tajunnut vaatia vaan Iines on saanut itse vapauttaa itsensä, mikä nyt on ihan tyhmää.
Nouto oli aika kikkailua. Pitotreenissä ote eli.. Kun vein kapulan kauemmaksi ja haetutin sen, meni Iines tassut edellä kapulalle.. Äh. Noutoa pitää treenata kotona!!!
Paikkamakuu oli noin minuutin. Ei olla pitkään aikaan tehty, kun tuppaa aina unohtumaan multa. Alussa makasi tosi skarppina ja tuijotti mua. Lopussa vaikutti hieman levottomalta.
Ihan lopuksi imutin vielä Iinestä ja Piia tsekkaili seuruupaikkaa.