Tämä ei ole selvästikään mun viikko. Koiran kanssa pinna kiristää tosi pienestä ja joudun tasailemaan tunteita. 

Eilen Iines keräsi kiekkoja muista koirista.. Ja mä keräsin kiekkoja tästä. Kiva oravanpyörä meillä siis rullaamassa. Saaran kanssa oltiin sovittu jälkitreffit Vihdintien varteen ja sinne siis fiiliksistä huolimatta. Pohdiskeltiin sitten kulmien tekemistä ja sainkin Saaralta hyvän vinkin kulmiin. Nythän olen tehnyt tiukan 90 asteen kulman ja se on ollut vaikea koiralle. Saara kehotti tekemään kulman kolmella askeleella, jolloin se ei ole niin tiukka.

Jäljellä oli pituutti reilut parisataa askelta. Eka suora oli noin sata ja sitten kulma oikealle, joka sujuikin hienosti. Toka suora oli lyhyt koska pelto loppui kesken. Toka kulma taas oikealle ja tässä kohtaa pakka meni sekaisin. Iines tsekkaili kulmaa tarkkaan ja selvästi siinä oli jotain muita hajuja. Loppu jäljestä meni aika säätämiseksi. Olisi pitänyt tehdä pidemmät suorat. Nyt oli turhaan tiukkaan kulmia. Hyvä opetusjälki mulle vaikka ei mennytkään kovinkaan hyvin.

Aamulla otti koira taas jostain syystä enemmän päähän. Sovittiinkin Tuomaksen kanssa, että hän hoitaa Iineksen lenkityksen tänään niin minä voin lepuutella hermoja.

Jotain positiivista tässä päivässä oli silti. Ilmoitin meidät nimittäin rotikoiden jälkipäivään. Mielenkiinnolla odotan sunnuntain antia.